0
0
Winkelwagen
€ 0,00
Varia /

Klachten

"We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bio-amable.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."


Weergave:
 

Mededeling:Afbeeldingsresultaat voor afbeelding corona virus

Door het Coronavirus gaat alles iets anders dan normaal.
Wat houdt dit in voor jou bij een bestelling: 

Alles wat op voorraad is kan meteen verzonden worden dit blijft hetzelfde.
Mocht een product niet op voorraad zijn, dan duurt het wat langer voordat het hier in huis is. We houden je hiervan op de hoogte en doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.